این دستگاه خانه هوشمند به ندرت برای فروش گذاشته می‌شود اما شما می‌توانید به پایین ترین قیمتی که تا امروز برای آن درنظر گرفته شده‌است، آنرا خریداری کنید

  • مدیر سیستم
  • 2016-09-23 00:16:49
اگر شما منتظر فرصت مناسبی بوده‌اید تا اتصال هوشمندی را به خانه‌تان اضافه کنید، حالا زمان مناسب فرا رسیده‌است. سوئیچ‌های هوشمند WeMo ساخت Belkin، تقریبا اولین دستگاههای خانه هوشمند بودند که به بازار عرضه شدند. این سوئیچ‌های هوشمند به شما اجازه می‌دهند گجت‌های فعلی‌تان را به گجتهای هوشمند تغییردهید و به کمترین قیمت ممکن برای فروش گذاشته شده‌اند.

 
این محصولات، وظایف و کارهای روزمره شما را راحت‌تر می‌کنند. آنچه شما باید انجام دهید اتصال لوازم فعلی‌تان به سوئیچ WeMo و همچنین اتصال سوئیچ  WeMo به پریز استاندارد می‌باشد.
تصویر کتری چای را که انتخاب کرده‌ام عالی است، زیرا کتری الکتریکی من در حال حاضر دارای این اتصال است. هر صبح می‌گویم:" الکسا، کتری چای مرا روشن کن " و تا دندانهایم را مسواک کنم آب به جوش آمده‌است. درست است، این سوئیچهای هوشمند با اکوی آمازون کار می‌کنند. اگر شما یک اکو ندارید، می‌توانید هر دستگاهی را با اتصال به سوئیچ هوشمند WeMo از طریق یک نرم افزار رایگان روی iOS و اندروید کنترل کنید. این کنترل تنها به صورت حضوری و از طریق صدای شما صورت نمی‌گیرد بلکه شما می‌توانید دستگاههایتان را از هر جایی در جهان کنترل کنید.  

 
البته باید روشن کنم زمانیکه میگویم شما می‌توانید دستگاههایتان را کنترل کنید منظورم اینست که شما می‌توانید آنها را روشن و خاموش کنید. اینکار در زمانی که شما مایلید چایتان را فقط به روشی که دوست دارید آماده کنید مفید نیست  اما پاسخی است به سوال شما : " آیا من فراموش کرده‌ام تستر را خاموش کنم؟ "
 محدودیت دیگر، دستگاههایی هستند که به این سوئیچ متصل می‌کنید. سوئیچ هوشمند WeMo می‌تواند دستگاههایی را اداره کند که تا 1800 وات توان داشته‌باشند. بنابراین در نهایت قابل استفاده برای دستگاههای الکترونیکی کوچکی نظیر کتری الکتریکی و لامپهای جشن هستند. 
محصولات WeMo  اغلب خیلی برای فروش گذاشته نمی‌شوند اما امروز به پایین ترین قیمت ممکن در آمازون (54% تخفیف، کلا به مبلغ 22.99 دلار و قیمت اصلی 49.99 دلار) به فروش می‌رسند. این یک فروش یکروزه است، بنابراین اگر شما گجتهای قدیمی دارید که مایلید بدون کار زیادی، کمی هوشمندتر شوند این اتصالات هوشمند راه حل مناسبی می‌باشند.

اجتماعی

تولیدات شرکت ایده پردازان

شرکت ایده پردازان دارای محصولات متنوعی در زمینه مهندسی نرم افزار ، اتوماسیون اداری ، خانه هوشمند ، دوربین مداربسته می باشد که خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحات مربوط به آنها مراجعه فرمایید

ایده پردازان

ایران ، تهران ، شهرک غرب
بلوار خوردین ،توحید 1 ، پلاک 132

info@eadepardazan.com

تلفن : 88563225

فکس88563138


کپی رایت ©2009 کلیه حقوق برای شرکت ایده پردازان محفوظ است.